♥ Aprill aprill



hejsan, har ni gått på några aprillskämt?

det har jag, ganska många :p typ bara av killarna.
& pappa frågade mig om jag ville ha 2000:- tills jag kommer
upp till stockholm nästa helg & då blev jag jätte glad men då sa
han aprillaprill -.- då blev jag arg.
haha, fyfan vad pappa skrattade i telefonen. men det gjorde dock inte jag.

Har käkat pizza med några kompisar :-)
Åt lite pizza med melinda, cam & malin idag :) vi typ satt på pizzerian
i en timme & en halv. satt fan bara och pratade men det var kul :)
sen så gick vi och kollade när Cam hade parkour :) sen för en liten
stund sen kom jag hem :)

Just nu sitter jag och chattar med några coolingar :)
Dom heter jakob, isabella & saga :) snälla människor det dära!
Jag pratar med Isabella om att vi måste va snart för det var sjukt längesen,
så det är ju bra :-) ska väl se vem som ska vinna veckans blogg :-)
byebye !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0