♥ godnatt :-)

Ska snart ta & sova :-)
kanske inte berättade i förra inlägget men sover hos malin inatt igen :)♥
Det kommer nog bli så att vi sover ganska mycket över på skoldagar och så
eftersom vi går nu i samma klass.

Imorgon vet jag inte om det blir någon bloggning för ska nog till stallet & mysa lite med
min älskling :-)♥
och så kanske vi skulle till morfar och fira honom för han fyllde ju år i freda's så ska kanske
dit med :-) men vi får se i morgon om det blir någon bloggning i huvudtaget men om inte
så vet ni varför men hoppas det blir det för då ska jag ju svara på frågorna på frågestunden :-)

Vet inte hur många frågor det är inne nu men det är väl säkert typ 3-4 stycken.
men jag har en blogg så jag accepterar kommentaren innan det står under inläggen hur många det är som har kommenterat så ni inte undrar det är ju ingen kommentar hitils.

Men nu ska jag gå & lägga mig o messa lite med mina COOLINGAR! ♥
men vi syns kanske imorgon, gör nog ett morgoninlägg.
hejdå mina kycklingar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0