♥ Svar på frågorna från frågestunden

Postat av: anonym
kan inte du ha tävlingar ? :D <3

Svar: ja, det kan jag försöka med :-) kanske blir någon tävling framöver :)

 

Postat av: Malin

vart köper du ditt smink & dina kläder? :) <3

Svar: Jag brukar köpa det mesta på H&M för det är billigt smink & kläder

plus så finns det mycket som jag gillar på H&M :-)

 

Postat av: Malin :-)

antingen eller
svart/vitt
pizza/tacos
fanta/cola
lakrits/choklad
vänner/familj
dator/tv
kanin/hund

där fick du lite frågor :D <3
pusshej tack för mej.

Svar: svart/vitt, då tycker jag nog svart men vitt är också NICE! :-)

Pizza/tacos, jag tycker mest om taco men pizza är också gott!

Fanta/cola, fanta gillar jag mest som läsk. fast gillar mest fanta exotic :)

Lakrits/choklad, jag gillar mest choklad men lakrits är gott :D

Vänner/familj, gillar er båda lika mycket. vänner blir det mest när jag kanske bråkar med någon och behöver någon som mest och familj blir det typ när vi gör familjesaker och så träffas vi hemma.

Dator/tv jag gillar mest för på den kan man ju kolla tv program på :)

Kanin/hund, gillar dom båda 2 lika mycket har en kanin & en hund :)

 

dom 2 sista frågorna är typ lika men jag gillar många bloggar :-)

har dom länkade på bloggen :-)

tack för alla frågor :-) bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0