♥ Tisdag

Bloggade inte igår
Vet riktigt inte varför jag inte bloggade igår men igår var det
studiedag som vissa vet, ganska skönt att få vara hemma en extra dag.
Sen kring 5 ringde fannyälskling ♥ mig o undra utifall vi skulle va så
då va vi lite på stan sen skulle hon hem till 7 så då åkte jag hem, sen så
ringde malin mig så pratade vi lite sen kom vi på att jag kunde sova hos henne
igåt tills inatt så sov hos henne i natt & ska göra det idag med :D!
det var en liten kortsammanfattning om vad jag gjorde igår.

Just nu så är jag hemma hos malin & sitter vid datan
Och hon kollar tv. Ska senare idag kolla på Sofias Änglar sen så ska
vi göra klart våra uppsatser, som tur så såg inte annelie oss eftersom
dom skulle in idag. men det var ju bra :) men nu ska jag kolla tv med
mallanpallan päron pung, hade bara lust, men aja bye !♥


Fanny, jag & liza ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0